Forum www.ksejura.fora.pl Strona G│ˇwna www.ksejura.fora.pl
forum klubu sportˇw ekstremalnych Jura w Zawierciu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Kolejny rok zycia minol a ja ciagle chora I ani si─Ö nie zbl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ksejura.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawy Klubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 21:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: Kolejny rok zycia minol a ja ciagle chora I ani si─Ö nie zbl

Kto powiedział, że akt seksualny ma być długi?
[link widoczny dla zalogowanych]
... gdy ma si─Ö problem z wysok─ů prolaktyna, to nigdy nie wolno stosowa─ç ┼╝adnej antykoncepcji hormonalnej, bo hormony pogarszaj─ů spraw─Ö.
poradzcie plisssss
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moim problemem sa grube, masywne uda oraz wypukly brzuch [reszta mala- piersi pici itp].
uhu to kuurcze posiedze sobie w domu..
buziaki, trzymajcie si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam ten sam okropny problem ;( [link widoczny dla zalogowanych] W Macu mialam na godzine 7,50$.
Ja chyba nie bede miala wyrzeczen podczas swiat,maz pracuje w sobote i w niedziele,wiec sami z synkiem bedziemy,zrobie wszystko to co ja moge i on lubi,w poniedzialek jedziemy na wyscigi samochodowe,wiec pewnie zjemy cos w drodze. innym p┼éynem na bazie silnych zasad (kret po tym co sie naczytalam to pewnie nie i jestem troche przestraszona . Dziwnym uczuciem jest ch─Ö─ç zrobienia zakup├│w,gdy w sumie z lod├│wki wolno ubywa.Rzadko j─ů uzupe┼éniam,bo nie musz─Ö. ----przedewszystkim JOANNA BRODZIK bo jest to kobiet z klas─ů i bardzo j─ů lubie [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam. Pracowa┼éam na matrixie, ju┼╝ nie pracuj─Ö od ponad 6 miesi─Öcy. Skad wzielyscie ten bigos i pomidory ? 3 \ 4 Witam, Ja zaczynam si─Ö ju┼╝ zastanawia─ç co to b─Ödzie, je┼╝eli pojad─Ö na por├│d a nie b─Öd─ů mieli miejsc...Tyle z nas ma termin w okolicach tej samej daty, a co m├│wi─ç jeszcze o pozostalych mieszkankach samego Bia┼éegostoku. Ja id─Ö na operacje na pocz─ůtku grudnia a chcialabym by─ç ju┼╝ sprawna w lutym....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
MYDLENIE OCZY A JAK NIE TO WYPEŁNIMY TO TŁUSZCZYKIEM- ZA CO OCZYWIŚCIE ZNÓW MUSZE ZAPŁACIC.
syna karmi┼éam piersi─ů dla ma┼éej dwa razy ┼Ťci─ůga┼éam pokarm i m─ůz wozi┼é do szpitala bo po┼éozne m├│wi┼éy,ze dla takiego male┼ästwa ka┼╝da ilo┼Ťc mleka mamy jest bardzo wazna,

w trzecim 2 razy w tygodniu
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc laski!!! Ka┼╝dy przypadek ┼╝ycia nieuchronnie ko┼äczy si─Ö ┼Ťmierci─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
zeby schudnac na basenie trzeba plywac bez przerwy 30min, dopiero po takim czasie zaczynamy spalac co nieco tluszczu :d takze nie ma opierdzielania sie tylko ciezka praca polecam basen dla wszystkich, poprawia samopoczucie, pracuja praktycznie wszystkie miesnie, odciaza kregolsup i mozna by tam dlugo wymieniac :d ostatnio znow zawitalem na basen po dlugiej przerwie no i sie uzaleznilem, 5 razy w tyg smigam xD
[link widoczny dla zalogowanych]
Lipids.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem CI take ja osobiscie bardziej man stracha u dentysty niz przy robieniu kolczyka w sumie jak by take sie kazdy patrzyl NA komplikacje to by domu wychodzil czyz nie
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam.

spałaszowałm go z wielkim apetytem. [link widoczny dla zalogowanych] Lachersi i Eney.
CO si─Ö czepiacie pewnie sami/e macie kartofle a nie nosy..hahahahh I dobrze ┼╝e dziewczyna walczy...co zazdro┼Ťcicie...? ale widz─Ö ┼╝e produkowanie si─Ö tu nie ma sensu bo ludzie i tak zrobi─ů swoje. Cameron Diaz dla mnie nie jest piekna nawet w makijazu, ale po prostu potrafi ladnie wygladac. O anoreksje (chamstwo tak komus wmawiac bez poznania faktow) tez mnie wtedy ktos zlosliwie podejrzewal, bo po pol roku od drugiego porodu bylam pare kg chudsza niz przed ciaza (a szczupla bylam zawsze czyli po porodzie zbyt schudlam) i sama nie moglam sie temu nadziwic. Moj adres [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Przez tydzie┼ä zostan─Ö na mi─Ösku(kurczak,wo┼éowinka), jajkach i warzywach. Juz sama nie wiem. Jak dobrze, ┼╝e ┼╝ona jest przy nim, i ma┼éoletnie parafianki czuj─ů troch─Ö respektu, bo inaczej to pewnie chcia┼éy by zosta─ç ministrantami!!! najlepiej wysadz sie razem z nim w powietrze w tym domu ktory tak pilnie pilnujesz i bedzie dobrze. dzikuej za odpowiec M├│wi─ů co nas nie zabije to nas wzmocni.. Na dniach planuje um├│wi─ç si─Ö na kolejny zabieg, ehh ju┼╝ 5.
[link widoczny dla zalogowanych]
!!!Mam nadziej─Ö, ┼╝e dobrze us┼éysza┼éam Najlepiej w┼é─ůczy─ç przed 18 TVN i sprawdzi─ç .Paaa
[link widoczny dla zalogowanych]
W ciagu dnia jak
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego dnia poradził mi żebym kontrolnie zrobiła usg dopochwowo prywatnie.
Coraz wi─Öksza panika nas ogarnia!Ale my┼Ťl─Ö,ze wszystkie urodzimy w Klinice Na wizyt─Ö musz─Ö spisa─ç sobie pytania do dr.

Ja mu nie wypominam, nie ukrywam, ┼╝e nie mam orgazmu, on to przecie┼╝ widzi, ale olewa to.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť ma do┼Ťwiadczenia z tymi akurat salonami czy to mnie si─Ö ju┼╝ \przejad┼éo?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak się usłyszy pytanie: [link widoczny dla zalogowanych] w pierwszym tygodniu -codziennie
szukam dobrego fryzjera w Krakowie, kt├│ry uczesa┼éby mnie na m├│j ┼Ťlub kogo┼Ť z fantazj─ů i polotem, kt├│ry nie robi koczka z loczk├│w i nie wpina do niego kwiatuszk├│w I powoli, wierz─Ö, ┼╝e tak b─Ödzie. Niedoleczona grzybica ma bowiem tendencj─Ö do silniejszych i trudniejszych do leczenia nawrot├│w. ja kupilam 2 opakowania herbatki Slim Figura jeszcze w styczniu , kiedy wazylam 75-76 kg , ale znalazlam super diete i nie pilam jej a teraz waze 61 kg przy wzroscie 174 ale tak do 58 chciala bym dobic Ale jedzenie bylo pyszniutkie i wino tez [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam robione dzi┼Ť. dodam ze raczej okolice Warszawy doda┼éam Ci─Ö tam to grupy naszej, tam dyskusja trwa co wobec tego (jaki kolor) pasuje do czekoladowego kostiumu??? Mo┼╝liwe ┼╝eby @ tak poprostu si─Ö nie pojawi┼éa? witam wszystkich pomozcie szukam ginekologa ktory mowi po polsku w ulm i okolicach ????? Po kilku dniach by┼éo to 30 min.
zaszlam do ginekologa ktory zrobil mi badanie usg dopochwowo i stwierdzil torbiel na 40mm..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przedluzam wloski .
[link widoczny dla zalogowanych]

chce przestrzec przed takim odchudzaniem inne dziewczyny prosze o kontakt na meila
[link widoczny dla zalogowanych]
potem zjad─ů┼ém cha┼éwe i ptasie mleczko
Walka to trudna bo u prawej nogi trwała ponad 1,5 roku i narazie jest OK ale zaczeło się cos robic niestety u lewej nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
a czemu chcecie wydłużać nóżki ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Akumulatorki razem z ladowarka kupisz w sklepie za ok $20-30, a ja depilator wzielam takze z Polski tylko w USA musialam kupic sobie zasilacz i jego koszt to ok.$15,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc Dziewczynye!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zrobi─ç duzo i podsma┼╝y─ç potem, bo takie s─ů najlepsze!!! [link widoczny dla zalogowanych] Pr├│bowa┼é kto┼Ť?
tylko wtedy, kiedy ona pezjdzie na jego wiare! A masaz w jej wykonaniu to naprawde bajka Dr Sta├▒czyk jest wspania┼éym cz┼éowiekiem.Wkr├│tce chc─Ö zrobi─ç liposuction brzucha i n├│g.Czy m├│g┼éby si─Ö kto┼Ť odezwa─ç kto jest po tym zabiegu? Mam alergi─Ö na py┼éki traw. i stoje pzred tym wyborem juz jakis czas i ciagle o tym mysle i spac nie moge. [link widoczny dla zalogowanych]
koncza sie owulacja okolo 10-14 dni przed terminem miesiaczki. hej co tak pusto. U Was te┼╝ co┼Ť b─Ödzie z tej okazji? A rodzina nic o mnie nie wie. Ostatni raz by┼éam u niego 17 stycznia tego roku. no dobra, a je┼╝dzenie na rowerze si─Ö liczy? Ja znalaz┼éam.
Niestety działa on baaaardzo źle na nastrój - depresyjnie wręcz
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy taka utrata wagi nie jest szkodliwa?
[link widoczny dla zalogowanych]
noi jak sie juz wezme za siebie to ...


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ksejura.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawy Klubu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin